VOOR AL UW FEESTEN......!
WELKOM OP DE WEBLOG MET INFORMATIE, AKTIVITEITEN EN DE LAATSTE NIEUWTJES VAN SABI ENTERTAINMENT.

zondag 21 november 2010

The Netherlands....: TWELVE POINTS...!!!

Woensdagavond 17 november was de premiere van "Teut & Meut naar het Songfestival". In een reis door de tijd werden heel veel Nederlandse inzendingen en winnende songfestival liedjes ten gehore gebracht en kwamen veel herinneringen weer naar boven... Wilt u deze muzikale tijdreis ook eens meemaken ? Boek dan snel voor dit leuke thema.


2 opmerkingen:

Lia van den End zei

Hoi Sabrina,

Ik kon het niet laten je te googlen, wat leuk om een blog van je te vinden!
Wij waren afgelopen zaterdagavond met 'Hoogvliet uit Boskoop' uit eten tijdens 'je' reünie, en we hebben ontzettend van je genoten!

Je bent een fantastisch artiest en een waanzinnig goede zangeres, wauw!

Bedankt voor de waanzinnig leuke avond en ik hoop je nog eens vaker tegen te komen als ik terug ben uit Frankrijk :D

Liefs, Lia

Tapperij 't Seepaardje zei

Namens Ubel(Gerard), Riny, L wil ik jullie hartelijk bedanken voor de gezellige woensdagavond, welke we zondag even flink over hebben gedaan.
Onwijs genoten en supergezellig!

Groeten van Paul
't Seepaardje Scheveningen

p.s. dank voor de foto's in mijn inbox