VOOR AL UW FEESTEN......!
WELKOM OP DE WEBLOG MET INFORMATIE, AKTIVITEITEN EN DE LAATSTE NIEUWTJES VAN SABI ENTERTAINMENT.

vrijdag 10 september 2010

Wat...? in een BUS...?

Ik weet nog goed hoe ik reageerde toen ik te horen kreeg dat ik in een bus moest optreden...
Wat ik toen nog niet wist was dat het ging om een superdeluxe VIP-bus die Niek en Trudy hadden ingehuurd voor hun huwelijksdag... Bijna twee-en-een-half uur hebben we feest gevierd: van Vlissingen naar Rotterdam... Volgens mij zocht de chauffeur de files bewust op om het feest langer te laten duren, maar... het was wel bere-gezellig..! ... er zaten zelfs speakers aan de buitenkant van de bus...



een duet met Bo, het bruidsmeisje...

1 opmerking:

Trudy van Nieuwenhuizen zei

Het was in één woord FANTASTISCH! Jong en oud, iedereen genoot van de fantastische stem van Sabrina. Het was één groot feest en iedereen vond het jammer dat we in Barendrecht aan waren gekomen, we hadden nog uren door kunnen gaan.

Sabrina, dank je wel, je hebt het voor ons en onze gasten een dag gemaakt om nooit meer te vergeten.